PBM Frequently asked questions

FAQ

Intrebari adresate frecvent

Cum se identifica seria unui dispozitiv Woodward

UNDE SE REGASESTE SERIA

Seria defineste complet un dispozitiv Woodward. Cunoscand seria, POPRAVAK BRODSKIH MOTORA SRL poate oferi servicii de reparatie, piese de schimb si/sau un dispozitiv nou Woodward.

Orice dispozitiv Woodward are o Serie. Seria este intotdeauna atasata de dispozitiv.

Ori de cate ori aveti nevoie de o informatie referitoare la dispozitivul Woodward, va rugam sa ne oferiti in avand Seria acestuia.

Cateodata, Seria (Part number) poarta numele de Designation number, Designation, Part No sau P/N.

Exemplu de pozitie a Seriei pe regulatoare hidro-mecanice:

Comandarea produselor Woodward

COMANDAREA PRODUSELOR WOODWARD

Informatii generale:
Cand comandati orice dispozitiv Woodward, se solicita Seria corespunzatoare. Fiecare dispozitiv Woodward are o Serie inscriptionata direct pe dispozitiv. Daca doriti un dispozitiv nou/ inlocuire fara a cunoaste seria, departamentul tehnic al PBM va oferi suport tehnic pentru a gasi Seria care va satisface nevoile.

Este imposibil sa comandati un produs Woodward fara Seria corespunzatoare.


Comandarea regulatorului hidromecanic:
In ceea ce priveste comandarea regulatorului, se va specifica Seria acestuia. Seria este inscriptionata pe regulator (vezi documentul '01. Unde se regaseste seria’ )

1) Regulator Woodward nou
Pret: Conform listei de preturi Woodward
Timpul de livrare se va furniza la cerere. Ambalajul este inclus. Costul aferent transportului nu este inclus.

2) Regulator Woodward la mana a doua „bun ca unul nou”
Pret: 75% din pretul de lista Woodward.
Timp de livrare 1-2 zile din depozitul PBM, daca este disponibil. Ambalajul este inclus. Costul aferent transportului nu este inclus.

3) Regulator Woodward la schimb.
Pret: Conform ofertei. Ambalajul este inclus. Costul aferent transportului nu este inclus.
TERMENI SI CONDITII:
In urma cererii, oferta va fi transmisa clientului cu toate explicatiile necesare.
Regulatorul „vechi/ uzat” se va returna in 30 zile. In caz contrar se va factura 75% din pretul unui regulator nou.
Regulator „vechi/ uzat” trebuie sa fie in conditii de lucru (e.g. demontat de pe echipament). Daca se trimite din depozit, se va mentiona acest lucru.
Regulator „vechi/ uzat” ar trebui sa fie complet cand se expediaza catre PBM. Toate piesele lipsa se vor factura.
In cazul in care regulatorul „vechi/ uzat” nu poate fi reparat deorece este avariat substantial, se va factura 75% din regulatorul nou.
Costul aferent transportului nu este inclus.

Comandarea pieselor pentru regulatorul Woodward – procedura

PROCEDURA DE COMANDA A PIESELOR WOODWARD

Fiecarui regulator Woodward ii corespunde un manual in care toate piesele sunt numerotate intr-un desen explodat.

Cand inaintati o comanda pentru piese de regulator Woodward, se vor furniza urmatoarele informatii:

example2
  1. Seria regulatorului
  2. Numarul manualului de referinta a regulatorului
  3. Numarul de pozitie al piese de schimb
  4. Cantitatea de piese

Garantie piese: 12 luni de la livrare

Exemplu de comanda:

  1. Seria regulatorului: 8525-699
  2. Numarul manualului de referinta a regulatorului: 03040
  3. Numarul de pozitie al piese de schimb: 200 – Motor de sincronizare
  4. Cantitatea de piese: 1 bucata
Reparatia regulatorului in atelier

REPARATIA REGULATORULUI WOODWARD IN ATELIER

Reparatia regulatorului este un proces prin care se transforma un regulator „vechi/ uzat” intr-unul „bun ca unul nou”.

Procedura de reparatie a regulatorului este urmatoarea:

  1. Receptia, despachetare si inregistrarea regulatorului
  2. Verificarea seriei, inspectia vizuala
  3. Daca se constata nonconformitati, clientul va fi informat despre starea regulatorului (se vor face fotografii daca este necesar).
  4. Demontare, spalare/ curatare.
  5. Analiza starii pieselor – Defect Report preliminar – determina care piesa se va inlocui.
  6. Trimiterea Defect Report-ului preliminar catre client spre aprobare
  7. Kit-ul de reparatie standard Woodward se foloseste intotdeauna la reparatie
  8. Asamblarea regulatorului folosind kit-ul de reparatie si piesele noi conform punctelor 5.-7.
  9. Testarea regulatorului pe bancul de testare conform protocolului Woodward.
  10. Trimiterea Defect Report-ului final catre client spre aprobare
  11. Dupa testare si ajustare, regulatorul se vopseste.
  12. In acest moment este gata de livrare si se ofera garantie 1 an daca este montat si folosit corespunzator.

NOTA:
Ambalajul este inclus in pretul reparatiei
Costul aferent transportului nu este inclus.

Reparatia regulatorului oferind unul la schimb

REPARATIA REGULATORULUI WOODWARD OFERIND UNUL LA SCHIMB

Reparatia regulatorului oferind unul la schimb este procesul prin care regulatorul clientului este inlocuit cu unul identic (ca serie de identificare). Regulatorul inlocuit este reparat corespunzator si este considerat "bun ca unul nou".

Procedura de reparatie a regulatorului oferind unul la schimb este urmatoarea:

  1. Solicitarea regulatorului mentionand seria corecta
  2. Verificarea existentei regulatorului in depozitul PBM
  3. Oferta va fi transmisa clientului cu toate explicatiile necesare.
  4. Dupa confirmarea ofertei, se trimite regulatorul solicitat la vas (agentului din portul respectiv).
  5. Inlocuirea regulatorulu/ darea in exploatare (efectuata de echipaj si/ sau de specialistii PBM Woodward) pe vas.
  6. Trimiterea „vechiului” regulator la atelierul PBM.
  7. Cand vechiul regulator ajunge la atelierul PBM, se va efectua procedura completa de reparatie (asa cum este descrisa in 04.Reparatia regulatorului in atelier)
  8. Dupa reparatie si testare, regulatorul va fi depozitat in depozitul PBM.

TERMENI SI CONDITII:
Daca regulatorul nu este in functiune (e.g. din depozit), aceasta se va mentiona in solicitare.
In cazul in care regulatorul „vechi/ uzat” nu poate fi reparat deorece este avariat substantial, se va factura 75% din regulatorul nou.
Ambalajul este inclus in pret.
Costul aferent transportului nu este inclus.

Reparatia Sistemului de Control la Distanta (Remote Control System)

REPARATIA SISTEMULUI PNEUMATIC DE CONTROL LA DISTANTA AL MOTORULUI PRINCIPAL (SISTEM DE MANEVRARE)

Reparatia sistemului Pneumatic de dontrol la distanta consta in repararea tuturor valvelor/ cilindrilor pneumatici implicati in controlul motorului principal (start, stop, reversare inainte si inapoi, telegraf pentru setarea vitezei, de pe punte, stand ECR si EMCY).

Reparatia controlului pneumatic al sistemului de pornire al motoarelor auxiliare poate fi de asemenea efectuata.

(1) Producatorii de motoare recomanda reparatia componentelor pneumatice la fiecare doi ani.

(2) Se recomanda de asemenea verificarea regulata a functionaruu sistemului; buteliile de aer ar trebui drenate in fiecare zi, filtrele curatate in mod regulat, separatoarele automate de apa trebuie drenate, compresoarele trebuie intretinute astfel incat sa fie redus continutul de ulei si apa din sistem.

Inainte de reparatia Sistemului de Control la Distanta (RCS), clientul va furniza informatii referitoare la tip, numar de cilindrii, desenul pneumatic si lista de valve. Daca unele informatii nu sunt disponibile, se va efectua o aproximare bazata pe experienta POPRAVAK BRODSKIH MOTORA SRL.

Procedura de reparatie e RCS-ului este urmatoarea:

  • Trimiterea kit-urilor originale de reparatie la nava
  • • Cu cateva zile inainte de ca nava sa paraseasca docul uscat, tehnicienii vor merge la vas pentru a repara si testa sistemul RCS (pe mare de asemenea, daca este necesar).
  • Reparatia consta in demontarea valvelor/ cilindrilor pneumatici, reparatia folosind kit-uri originale de reparatie, testarea valvelor cu instrumente speciale, montarea valvelor pe pozitie, testarea/ simularea RCS-ului.

Pentru lucrarile si kit-urile de reparatie mentionate, PBM ofera 12 luni de Garantie Limitata.
Daca valva (valvele) nu poate (pot) fi reparata datorita uzurii, responsabilul de la bord/ clientul va fi informat oferindu-i-se de asemenea o solutie.
Ambalajul este inclus.
Costul aferent transportului nu este inclus.
Probele pe mare, daca sunt necesare, se vor factura suplimentar.

Reparatia Sistemului de Control la Distanta oferind unul la schimb

REPARATIA SISTEMULUI PNEUMATIC DE CONTROL LA DISTANTA AL MOTORULUI PRINCIPAL (SISTEM DE MANEVRARE) OFERINF UN ALTUL LA SCHIMB

Informatii generale:
Reparatia sistemului Pneumatic de dontrol la distanta consta in repararea tuturor valvelor/ cilindrilor pneumatici implicati in controlul motorului principal (start, stop, reversare inainte si inapoi, telegraf pentru setarea vitezei, de pe punte, stand ECR si EMCY).

Reparatia controlului pneumatic al sistemului de pornire al motoarelor auxiliare poate fi de asemenea efectuata.

(1) Producatorii de motoare recomanda reparatia componentelor pneumatice la fiecare doi ani.

(2) Se recomanda de asemenea verificarea regulata a functionarii sistemului; buteliile de aer ar trebui drenate in fiecare zi, filtrele curatate in mod regulat, separatoarele automate de apa trebuie drenate, compresoarele trebuie intretinute astfel incat sa fie redus continutul de ulei si apa din sistem.

Sistem de Control la Distanta:
Inainte de reparatia Sistemului de Control la Distanta (RCS), clientul va furniza informatii referitoare la tip, numar de cilindrii, desenul pneumatic si lista de valve. Daca unele informatii nu sunt disponibile, se va efectua o aproximare bazata pe experienta PBM.

Reparatia oferind unul la schimb are o multime de avantaje: inlocuirea valvelor reduce timpul de interventie, procesul fiind adecvat incadrarii intr-un timp scurt (e.g. in timpul operatiunilor cargo), nu exista pozibilitatea de confruntare cu o problema a valvei pneumatice care este imposibil de reparat la bordul navei datorata uzurii (e.g. valve corodate).

Procedura de reparatie a RCS oferind unul la schimb este urmatoarea:

  • In urma solicitarii, oferta va fi transmisa clientului cu toate explicatiile necesare.
  • Dupa acceptarea ofertei, se vor trimite valvele pneumatice (reparate si testate in atelierul PBM) la nava inainte de sosirea tehnicienilor.
  • Tehnicieni se vor deplasa la nava pentru a inlocui valvele si a testa sistemul RCS (daca este necesar, si pe mare).
  • Valvele pneumatice vechi/ uzate vor fi trimise la atelierull PBM in 30 de zile de la interventie.
  • Valvele pneumatice uzate vor fi reparate in atelierul PBM.
  • Daca exista valve care nu pot fi reparate datorita gradului mare de uzura, aceasta situatie va fi prezentata clientului; aceste valve vor fi facturate suplimentar.

Pentru lucrarile si kit-urile de reparatie mentionate, PBM ofera 12 luni de Garantie Limitata.
Ambalajul este inclus.
Costul aferent transportului nu este inclus.
Probele pe mare, daca sunt necesare, se vor factura suplimentar.

Reparatia partiala a Sistemului de Control la Distanta (Remote Control System)

REPARATIA PARTIALA A SISTEMULUI PNEUMATIC DE CONTROL LA DISTANTA AL MOTORULUI PRINCIPAL (SISTEM DE MANEVRARE)

Reparatia partiala a sistemului Pneumatic de dontrol la distanta consta in repararea valvelor/ cilindrilor pneumatici esentiali implicati in controlul motorului principal (start, stop, reversare inainte si inapoi, telegraf pentru setarea vitezei, de pe punte, stand ECR si EMCY).

Experienta pe teren a demonstrat ca aceste componente sunt esentiale in cazul motoarelor MAN B&W MC; cilindrii de reversare pe pompe de injectie si distribuitor de aer si valve de pornire.

(1) Producatorii de motoare recomanda reparatia componentelor pneumatice la fiecare doi ani.

(2) Se recomanda de asemenea verificarea regulata a functionarii sistemului; buteliile de aer ar trebui drenate in fiecare zi, filtrele curatate in mod regulat, separatoarele automate de apa trebuie drenate, compresoarele trebuie intretinute astfel incat sa fie redus continutul de ulei si apa din sistem.

Inainte de reparatia partiala a Sistemului de Control la Distanta (RCS), clientul va furniza informatii referitoare la tip, numar de cilindrii, desenul pneumatic si lista de valve. Daca unele informatii nu sunt disponibile, se va efectua o aproximare bazata pe experienta PBM.

Procedura de reparatie partiala a RCS-ului este urmatoarea:

  • In urma solicitarii, oferta va fi transmisa clientului cu toate explicatiile necesare.
  • Dupa confirmarea ofertei, se vor trimite kit-urile originale de reparatie la nava
  • Cu cateva zile inainte de ca nava sa paraseasca docul uscat, tehnicienii vor merge la vas pentru a repara si testa sistemul RCS (pe mare de asemenea, daca este necesar).
  • Reparatia consta in demontarea valvelor/ cilindrilor pneumatici, reparatia folosind kit-uri originale de reparatie, testarea valvelor cu instrumente speciale, montarea valvelor pe pozitie, testarea/ simularea RCS-ului.
  • Daca in timpul testarii sistemului RCS,se va constata ca unele valve pneumatice (din cele care nu au fost reparate) sunt defecte, responsabilul de la bord/ clientul va fi informat.

Pentru lucrarile si kit-urile de reparatie mentionate, PBM ofera 12 luni de Garantie Limitata.

Daca unele valve/ cilindrii nu pot fi reparate datorita uzurii, responsabilul de la bord/ clientul va fi informat oferindu-i-se de asemenea o solutie.

Reparatia partiala poate fi efectata oferind de asmenea unul la schimb.

Ambalajul este inclus.
Costul aferent transportului nu este inclus.
Probele pe mare, daca sunt necesare, se vor factura suplimentar.

Ce este oferirea la schimb

OFERIREA LA SCHIMB

Oferirea la schimb este procedeul prin care dispozitivul cleintului este schimbat cu un altul de acelasi tip din atelierul PBM. Dispozitivul livrat din atelierul PBM este unul second-hand reparat cu piese originale. Acest dispozitiv are garantie unuia "bun ca unul nou".

Dispozitivele second-hand din atelierul PBM sunt garantate fara defecte in ceea ce priveste materialele si mana de lucru, daca sunt instalate si utilizate in scop corespunzator, pentru o perioada de 12 luni de la data livrarii din PBM.

Dispozitivul clientului (care a fost inlocuit) ar trebui trimis la atelierul PBM in vederea repararii in 30 de zile.

PBM ofera lal schimb regulatoare hidromecanice, valve/ cilindrii/ actuatoare pneumatice si biele pentru motoare.

Mai multe informatii despre oferirea la schimb regasiti in sectiunea FAQ.